Shooo Bre! xD

hahaha tänk att folk verkligen "hejar" på varandra med "Sho bre". x')

Skönt, ska till VC om en halvtimme (15.30) och kolla om jag har urinvägsinfektion, samt visa mina jävliga eksem. Har haft dem rätt länge, tre år tyå, men jag är ju jag, vilket betyder: långsam då det gäller sådant! Ska bli skönt att få veta vad man kan göra åt dem. :)
Förresten, det har blivit vinter här nu! Hände på en natt? denna morgon? Ja, fort gick det ialllafall! Snöar konstant och det ligger ett mjukt, vitt, minst 10cm tjockt lager snö på backen just nu. Mysigt tycker jag. <3 Snart kan jag använda mina orangea täckisar och mina vita, nyinköpta vinterskor! Till det behöver jag en ny, vit mössa och en militärgrön jacka (hade jag planerat att få tag i!).

Peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0