Sweet dreams <3



Gnaaaatt på er alla
, ska precis skita i internet och slå igång Segemyhr s.01 och kramas med Jeppe (och kudden!).

Den här veckan har bara börjat men mycket har man hunnit med, och se...
Måndag: Fått bötern avskriven, besökt myndigheterna, tränat, bytt däck, gått på vovveprommis x2, bastat.
Tisdag: Hämtat en person, Pratat, pratat, pratat om viktiga saker, varit vovvevakt, gått vovveprommis, tränat, ringt VC (som inte hade tid för mig), Did you tell her I got Nasty, did you tell her you got nasty, tränat, pratat med chefen om jobb och lön och sånt... Varit allmänt i full fart helt enkelt.

(Guuud! Jag hoppas allt löser sig...) En liten parentes bara...

Jomen! Snart kommer sthlmarna + Umeåbon hem! :D
Nice med både syster och kompisarna hem samtidigt. I feel loved ^^ <3

Gnaaaaaatt!

Kommentarer
Postat av: hanni

du har pratat med mig också^^ eller, är det kanske jag som är chefen? ;) hahaha jag var bara tvungen<3

2010-10-20 @ 00:31:28
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul att jag åker till Umeå när de kommer. :P

2010-10-20 @ 14:37:30
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0