Vintermys en sådan fin söndag!



Ohja, allihopa, jag har faktiskt en polotröja på mig idag! :o Gillart inte annars, men just idag känns det så otroligt rätt med stickad polotröja, ett par snygga öronhängen, skinnstövlar och ett lipgloss! Känner mig sådär mysig och lugn dagen till ära. Jobbveckan är avklarad, solen skiner och snön glimmar blått och vitt. Vadå harmoni??
Vad bjuder denna söndag på då tror ni? Tjaao, jag ska ta mig till Dollarstore och köpa örhängen, ska ju göra två hål till snart. :) Sen blir det pottispalt med familjen och så tänkte jag och Joppe hinna med något mysigt. En bastu? :D
Imorgon kommer Hannisen hem från Karungi och då ska jag attackera henne! :D Vad mys!
Nu ska jag ta en dusch och sedan göra det där Harry's-provet på internet...

Hejs! <3

Kommentarer
Postat av: hanni

attackera på bara. jag är redo! :D

2010-10-31 @ 14:40:59
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0