BRYN!



Bara för att jag ääääälskar att Sussi plockat mina ögonbryn så fint! :D Och för att det är kul att apa sig framför webkameran!
Ska snart till Sussi och hitta på något, och på fredag åker jag till Umeå för att hälsa på syrran, shoppa massa nya kläder och träffa Nonno! Najs! Och imorgon blir det mest troligt nagelpyssel med Matilda:) Efter att jag skjutsat Martin till träsket!

Idag är jag glad, för det hela 17 grader och SOL ute! Underbart... Och jag har sökt två jobb idag också! Tycker det är på tiden att jag får något snart... På tal om snart... 20 september ska jag magnetröntga mitt knä. Äntligen! Hoppas det syns vad som är fel med det för jag är less på att inte kunna springa och träna ben hårt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

hihi du är fin och jag är bra :) puss på dig snutten!

2010-09-11 @ 18:48:36
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0