F-fr-fre-fred-freda-fredag!

Sitter här och chillar. Äter lite godis... Dricker the... Lyssnar på musik...
Har för ett tag sen kommit hem från en åktur med Emma och Linus. Wii Emma har tagit körkort igår!:D Bra jobbat!
Var jättemysigt att åka omkring i kvälls-GVE och bara snacka om allt och inget. :) Känns som att hela Gällivare, förutom vi då, är ute och festar idag? Jag längtar som fan jag med efter en riktig partykväll, men idag känns det ändå bra att bara göra nästan inget.

Det finns ljus i tunneln och man behöver faktiskt inte sugiga arbetsförmedlingen för att lyckas hitta ett jobb. Det verkar så just nu iaf. Nästa vecka på torsdag ska jag vara på utbildning på Harry's från 16.00-22.00 och tidigare idag ringde det från Pågen. Jag skickade in jobbansökan igår, och idag ringde dom och sa att jag är välkommen på intervju på onsdag 16.00. Jag var en av fem utvalda tydligen! :) Sweet! Hoppas på Pågen-jobbet. Lär tjäna sjukt mycket bättre än på Harry's och Statoil om jag nu får jobb där... Men, det är ju bara en av oss fem som får jobbet så vi får väl se hur det går. Ska ägna dagarna åt att förbereda mig och sen kicka ass på intervjun och vara bäst!

Aja... Bjuder på lite bilder från Umeå!


Jag och älskade syster tog en öl ute på en brygga i sjön bredvid campingen!


Mysemys!


Öööööl!


Systeeeer! <3 Blä att hon bor i Umeå nu :(


Mummaaaaa! :D


Jag hade med min Jeppe-sydda kanin! haha^^


Jag och syrran fulade oss på vägen hem! :)

Såja, nu ska jag skippa bloggandet och allt som har med internet att göra för ett tag!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0