Idol, halsont, glass och snart...

... Snart ATS och ett tungt ryggpass! Kan inte säga att jag är sugen. Men man måste väl.
Jaa, vad kan man säga händer i mitt liv?
Var på magnetröntgen i måndags. Fick stesolid eftersom jag har lite problem med små utrymmen. Det hjälpte hyfsat men jag tyckte ändå det var rätt scary. sen var jag ju typ full halva dagen av stesoliden! haha det var skoj. (Läskigt att jag tyks gilla alla läkemedel jag får! haha läkemedelsknarkare nästa?)

Har så mycket funderingar som bubblar i mitt huvud hela tiden tycker jag. Om vad jag ska göra, se fram emot och längta till. Kan inte komma på mycket och det skrämmer mig lite. Jag har liksom inga ambitioner just nu... Det enda jag vet är att jag längtar efter att få festa loss på allvar med mina älskade ankelboots och någon riktigt snygg, kort partyklänning! Jag tycks aldrig ha ett bra tillfälle för sådant. Alltid är det något som dyker upp...

Ska söka jobb på (uhhh) Statoil imorgon hade jag tänkt. Och ringa BDX också. På torsdag blir det dansföreställning på Blåforell. Jeppes morbror är ju koreograf så vi ska se hans nyaste show. Googla Niklas Stureberg vet ja. ;)

Ne nu ska jag samla krafter nog för att ta mig till ATS i regnet och mörda min rygg!
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0