Tröttttttt

Tjo!
Life goes on även om man inte går skola eller jobbar. Det är verkligen höst här hemma nu. Underbara fina höstfärgade löv som virvlar omkring :)
Var i Umeå i helg, vilket var najs! Skönt att slippa Gällivare ett tag. Dessutom var det typ sommar där fortfarande. Hann med massa shopping, spana in syrrans studentrum, prata massa i telefon, gå promenader i skogen på campingen där vi hyrde stuga, dricka öl i solen på en brygga, träffa Elli och umgås med familjen. :) En lyckad helg! Sen var det sjukt underbart att träffa Jeppe igen, kom på att jag inte varit utan han så "länge" sedan den gången jag till Cypern förra året! haha... Ibland är det faktiskt bra att vara utan sin favoritpojke, även om man saknar honom sjukt mycket under tiden man är i från varandra, är det så HIMLA skönt sen när man väl ses igen!
Igår var jag på arbetsintervju på Harry's och jag ska dit och provjobba en kväll nästa vecka! Inte bästa eller roligaste jobbet men jag tar vad jag kan... Det finns visst hopp för mig ändå!:D

Har tränat rygg och biceps för ett tag sen, och aaahhh vilket mördar-pass! Sjukt underbart var det och nu är jag sjukt trött! Men det är så det ska vara:) Har dessutom hunnit med att fika med min älskade Jeppe under eftermiddagen, hur mys som helst!<3

Nästa helg kommer nog Therese till Gällivare igen! Kul kul! :) Idag är jag glad, om ni inte märker det, haha.

Bjuder på en spännis-bild, bara för att jag gillar mitt nya linne och för att min rygg börjar arta sig, vänta bara till jul när jag deffat lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0