Underbar morgon alltså!

Solen skiner, nästan. Det är 0,3- ute, jag är på rätt bra humör, har inga "måsten" för dagen och kan omfamna dagen precis hur jag vill!
...Nästan, för om jag hade fått bestämma hade syrran varit ledig idag och vi hade tagit bilen till Luleå över dagen! :P

Hade en riktigt mysig dag igår, började med att träna lite, gick på jive och provade massa tröjor med Jeppe, for och hälsade på Ville och Dennis som bjöd på massa fika och gott kaffe. :) På kvällskvisten for vi alla till Adrian och sedan vidare till Berget där vi käkade middag. Supermysigt! Sen blev det en film på Adrians projektor som hälften av oss somnade till haha!

Anyways, nu ska jag klämma i mig ett stort glas vatten och en apelsin och knata iväg till ats!
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0