Vilken nyårsafton...

VIlken nyårsafton jag hade i år alltså! (Bättre sent än aldrig)
Åt middag hemma med mamma och pappa först, åkte till Jeppe sen och funderade på hur vi skulle fördriva kvällen.
Jag skulle upp och jobba frukost dagen efter så det lät ju inte så skoj...
Efter ett tag ringer Therese och vill att vi ska komma och äta med henne och Ville. Så vi tar bilen dit.
Jag kommer på att jag kan ju dricka lite och ändå ta bilen till jobbet på morgonen. (dvs jag skulle vaka hela natten och åka direkt från Ville till jobbet.

Vi äter taccos och dricker drinkar och har jättetrevligt. Vi spelar guitar hero också... Men det går skit för mig, full som jag är, och med tanke på att jag inte spelat på mer än ett år och så...

Vid tolv går vi ut och skjuter jättemånga raketer, det gör grannarna också. Vi var livsrädda! De smällde rakterna direkt på backen! och dem bara stod och garvade! Vi sprang för livet typ! hahah ojoj...

Nåväl, alla tycker jag kan fortsätta dricka och ta taxi till jobbet, så så fick det bli. Vi alla fortsätter att dricka, skratta, spela gh och svammla och tio över sju kommer taxin och jag åker till jobbet. Sjukt jobbigt var det att jobba (som väntat) och när jag ska hem hittar ajg ingen som kan hämta mig!!
RInger Jeppe och Martin som fortsatt att festa hemma hos Jeppe (tvåmansfest kl 11.00 1 januari 2011!hahahaha) De ska först komma och möta mig efter vägen, promenerades, men de lyckas få liv i Rydas. Rydas stressar att komma med bilen och hämta upp Jeppe och Martin för att sedan hämta mig, som promenear hem från Dundret i håliga strumpbyxor och stövlar! Bakis och med gårdagens smink....

Vi tar en cigg på Dundretparkeringen och överväger att dra upp och åka slalom, men vi hamnade hemma hos Jeppe igen, med varsinn kopp thé, en till öl och sedan traskade Martin hem till sig, Rydas körde hem och jag och Jeppe tog en dusch och gick och lade oss och somnade framför TV:n!

Ett dygn värt att minnas! :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

hurru, det går inge bra med ditt bloggande...

2011-01-11 @ 00:15:39
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: hanni

instämmer..

2011-01-11 @ 20:30:05
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0