Ny start!

Sitter h'rlite småpackad och skriver... Mycket har hänt sen jag skerv sist.
Bytt pojkvän har man ju hunnit med. Har inte mått så här bra på två år alltså. Orkar äta, orkar vara hemma, orkar vara ensam till och med, orkar ha kul och orkar göra det JAG vill göra. Shit Adrian, tänker jag nu, du var visst precis vad jag har letar efter.
Fint är livet nu. Inte nog med att ajg sitter här lite småfull, jag äter en nystekt hamburgare med massa god dressing och ketchup på, helt ensam i huset med myskläderna på och Kartellen som basar ur pappas hemmabiosystem. Dessutom har jag varit till Happis med syrran+ svärföräldrar idag. Hittat en sjukt snygg och sexig klänning + en tröja och leggings på gina, fyndat på ikea och köpt fin cider och sprit på alko. Jobbar på fjällnäs och blir nog mest troligt städtant i lk i sommar också! Shit nice med två jibb. kommer ha råd med att hyra lägenhet ju. Då blir det k-a-o-s!:)

MATILA OCH JOHNNY DEPP SÄGER SANNINGEN SOM DEN SKA LÅTA. sSHIT JAG SKRIVER MED CAPSLOCK HAHA

(Shit vilket fylleinlägg det blev haha :D)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Meeh! Det är först idag det går att läsa alla dina nya inlägg! De har inte funnits där tidigare! Helskumt! :o

2011-06-01 @ 19:13:03
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0